Странице

јул 22, 2015

Let's start blogging 👌

Good afternoon,i've been thinking what should I write first.I've choose to talk about summer and about all of that fun stuffs you can do😀.Tomorrow I'm officially starting to blog.This day was hot and not interesting at all.I just wanna say how glad I am that I can tell you what was my day like.I got up at 6:30 AM so don't be surprised if I post something so early.Anyway,this morning was sooo hot(i mean it's steal hot but i am talking about this morning)I got breakfast I turned on an air conditioner because in my apartment was literally 39.5•.But that was before we got an air conditioner.So,I prepared for gym💪🏻,i'm going there everyday but now i have plenty stuffs to do so i'm not sure i'm gonna make it😭
Than i got home to prepare to go to my doctor(i'm not sick or anything).I wanted to make a video and the next thing i remember was that i was stuck into a gum(literally)actually my shoe,but me with my shoe.On 7th August I'm going to Spain😍💜❤️✈️.That's my favorite place in the world.But I'm going to post things and picks so you guys can be there with me.In Spain I'm going with my dad,so I'm planning to go on BIG shopping.You girls understand that😉.When it's sooooo hot outside,you guys should avoid makeup because it is not good for your skin.But if you love to makeup,just don't put so much.You can put mascara and a little lipstick(that's NEVER unhealthy)
If you ask me,you should use some "BIG"colors because it's summer(red,orange,pink,baby pink...)I also like MAC products so you can go there and buy some stuffs.Okay,i really need to hurry up because i have soo much things to do.See you tomorrow 
XOXOX💜

Dobar dan,mislila sam o tome sta prvo da napisem.Odabrala sam da pricam o letu i o svim zabavnim stvarima koje mozete da radite.Od sutra zvanično počinjem da blogujem.Današnji dan je bio tako topao i tako ne zanimljiv.Samo želim da kažem koliko mi je drago što mogu da vam kazem kakav mi je bio dan.Ustala sam u 6:30(inače ustajem u 6-navika)pa nemojte biti iznenadjeni ako budem postavila nesto rano.U svakom slučaju ovo jutro je bilo bas vruce(mislim još uvek je toplo ali ja pricam o jutros).Doručkovala sam i upalila sam klimu zato sto u mom stanu je bilo 39.5•bukvalno.Ali to je bilo pre nego sto smo uzeli klimu.Dakle,pripremila sam se za teretanu,idem tamo svaki dan ali sada imam mnogo stvari da uradim pa ne verujem da ću stići😭
Onda sam došla kući da se spremim da odem kod doktora(nisam bolesna niti bilo sta).Želela sam da napravim video i sledeće čega se sećam je da sam bila zalepljena za žvaku(u stvari moja patika)ali ja sa mojom patikom.Sedmog avgusta idem u Španiju.To je moje omiljeno mesto na svetu.I tamo ću postavljati slike tako da i vi možete da budete tamo sa mnom.U Španiju idem sa mojim tatom,tako da planiram veliku kupovinu.Vi devojke me razumete.
Kada je napolju jako vruće kao sada treba da izbegavate šminku zato što to nije dobro za vašu kožu.Ali ako volite da se šminkate,samo ne stavljajte puno.Možete da stavite maskaru i karmin ili sjaj (to NIKADA nije ne zdravo)
Ako pitate mene,trebalo bi da koristite jarke boje zato sto je leto(crvena,narandžasta,roze,baby roze...)Takodje volim MAC proizvode pa možete da odete tamo i kupite neke.Okej,sada stvarno moram da požurim zato što imam mnogo stvari da uradim.Vidimo se sutra
XOXOX 💜 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...