Странице

новембар 04, 2015

Leather pants and the stars


Hi.Those are the pants that I was talking about in my TT Stuffs.I love them.They are my favorite.As you can see I have my favorite shirt,this leather pants and this stars sweater.This morning was 0•C.I can't believe.It was sooo cold outside but after 12 am it was ok.It was still cold but it was ok.Now it is cold again.Behind me,are those beautiful and interesting photo..let's say patterns.I mean they are not patterns but..I want to put sooo many photos in those photo frames.Now I am going to stop talking and I'm gonna let you see the photos.Enjoy

Ćao.Ove pantalone sa slika su pantalone o kojima sam vam pričala u TT Stuffs.Obozavam ih.Trenutno su moje omiljene i nadam se da će tako i ostati.Takodje na sebi imam svoju omiljenu belu majicu,koju pretpostavljam vec znate i ovaj divni dzemper sa šljokičavim zvezdama.Jutros je bilo 0 C(stepeni).Oko 12 je bilo kao nesto toplije ali je opet da se smrznes.Iza mene su ovi divni ramovi za slike.U pitanju su tapete.Planiram sve da ih izlepim.Trebace mi malo vremena ali vredeće.A sada cu da prestanem sa pričom i da vas pustim da gledate slike.Uzivajte 






XOXOX 💜
Your anddstresas 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...