Странице

септембар 06, 2015

Hat,sweater and wings 👒👚🍗

Finally it's not so hot.I couldn't wait to put my hat and sweater.Maybe it's to early but...I couldn't wait 😅.I was filming vlog today.You can check on YouTube.I was so nervous because I needed to go to the restaurant ,actually to be there at 4pm,so I headed hair salon appointment at 12:30pm,but some woman came at 12:29pm!!!!😡.So I had my hair done at 2pm but okay.Like I said weather is finally lets say not so hot.I am not changing my t-shirts every hour,i'm not going to take a shower every hour...I AM SO HAPPY 😍.What were your plans for today?Happy the end of Sunday(week).Love you.
 Napokon je prestala ova ne snosna vrućina.Ja nisam mogla da dočekam da obučem duge rukave i stavim šešir na glavu.Možda je rano ali nisam izdržala.Snimala sam vlog danas.Možete da ha pogledate na YouTube.Bila sam toliko nervozna zato što sam morala da budem u restoranu u 4 sata pa sam zakazala frizera u 12:30 ali neka žena je kasnila i ušla u moj termin u 12:29😡.Kosa mi je bila gotova u 2 ali okej,nema veze.Kao sto sam rekla vreme vise nije sparno i (nadamo se)neće biti vise onih vrućinčina.Ne moram da menjam majcu svaki čas ni da se kupam 6 puta dnevno..Enjoy.Jako sam srećna zbog toga.Kakvi su bili vaši planovi?Želim vam srećan kraj nedelje.Ljubim vas.Ćaoo
XOXOX 💜 





Hat:i don't know 
Glasses:ray ban
Bag:Michael Kors
Photo by Maja
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...