Странице

октобар 31, 2015

Cold weather and leather jacket


Hi guys.Today was so cold.I was freezing.I though that I am not going to need something more.Like always.Clever me.Anyway,as you can see I am still doing that one-color outfit.I noticed that.Today I was wearing this black leather jacket I bought two years ago in Greek,this fur jacket,white pants,white shoes and little black purse.Don't forget the sunglasses.

Ćao drustvo.Danas je bilo jako hladno.Usli smo u pravu jesen.Medjutim Ja,pametnica,obukla sam samo ovo i smrzla sam se.Kao sto se i da primetiti,jos uvek koristim jedna-boja outfit.Nikada to ne planiram.Jednostavno se tako pogodi.Danas sam nosila ovu koznu jaknu koju sam kupila pre 2 godine u Grckoj,ispod nje krzneni duks,bele farmerke,bele patike i malu crnu torbicu.A da,i ne zaboravite naocare za sunce

 



I was wearing:
Leather jacket
Tezenis dzemper sa zvezdama
Masimo Dutti bele farmerke
Prada patike
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...